• Læs mere om:
  • Miljø og sikkerhed
  • Marked og mærker
  • Nye modeller
  • Konceptbiler
15. februar 2005 - Pressemeddelelse - Toyota

Superbrand

Toyota blandt de 20 stærkeste brands i Danmark

Toyota blev af 560 danske erhvervsledere stemt ind på en flot 15. plads i forbindelse med Superbrands Award 2005. Toyota blev af 560 danske erhvervsledere stemt ind på en flot 15. plads i forbindelse med Superbrands Award 2005.

Pressemeddelelse - Toyota
Toyota indtager en flot 15. plads på listen over danske superbrands, og er samtidigt det eneste mærke fra bilbranchen i Danmark, der er repræsenteret på listen.

Vinderen af Superbrands Award 2005 blev Danske Bank, med Novo Nordisk og A.P. Møller Gruppen på henholdsvis anden- og tredjepladsen.

Superbrand
Bag kåringen af årets Superbrands Award 2005 står en international, uafhængig organisation inden for branding. Superbrands-organisationen findes i 43 lande, og har til formål at fremme disciplinen branding og skabe anerkendelse af de stærkeste brands.

I Danmark har 560 erhvervsledere deltaget i afstemningen om årets Superbrands. Bl.a. ud fra ideen om, at et Superbrand er et brand, som fortsætter med at komme ind på livet af forbrugere og kunder samt involverer sig i den verden, som brandet er så uigenkaldelig en del af, bragte Toyota ind på en flot 15. plads.



BILPRISER.DK'S NYHEDSBREV
Sidste nyt om biler på e-mail hver fredag. KLIK HER

BILPRISER.DK'S NYHEDSBREV

Sidste nyt om biler på e-mail hver fredag.

Nyhedsbrev

Nyt fra Bilpriser.dk

Sidste nyt om biler på e-mail hver fredag


Siden 1999 har Bilpriser.dk været danmarks førende kilde til vurdering af brugte biler. Alle vurderinger er baseret på BilpriserPro Prisberegning, bilbranchens uafhængige værktøj til bilvurdering.