1. maj 2023 - CUPRA

CUPRA hylder musikken
C for CUPRA - F for Formentor – R for ROSALÍA.

CUPRA Formentor Sound kommer i et stærkt begrænset antal, hvor kun 600 eksemplarer kommer til Danmark.

CUPRA
 
CUPRA og den spanske singer-songwriter ROSALÍA har indgået et nyt samarbejde og er gået i luften med en kampagne, der fremhæver hvad CUPRA-brandet står for fra A til Z.

Som et led i denne kampagne præsenterer CUPRA Danmark nu en specialudgave af den populære Formentor; CUPRA Formentor Sound.

For at hylde samarbejdet mellem CUPRA og ROSALÍA og som en hyldest til musikken, der inspirerer CUPRA, lanceres en helt særlig udgave af Formentor-modellen til en skarp privatleasingpris.

Den topspækkede CUPRA Formentor Sound kampagnemodel kommer bl.a. med håndfri bagklap, Wraparound Ambient Light, trådløs oplader og BeatsAudio® med 10 højtalere inkl. subwoofer, så musikken får den plads på køreturen, som den fortjener. 

CUPRA Formentor Sound kommer i et stærkt begrænset antal, hvor kun 600 eksemplarer kommer til Danmark. Formentor Sound kan privatleases med et årligt kørselsbehov på 15.000 kilometer fra kun 3.495 kr./md. og kun 4.995 kr. i udbetaling. 

Ligesom CUPRA, inspirerer ROSALÍA verden fra Barcelona, og er på blot få år blevet en af Spaniens mest genkendelige internationale kunstnere med millioner af følgere verden over.
I CUPRAs seneste samarbejde er de to gået sammen for at give et frisk bud på ROSALÍAs "Abcdefg", det virale hit fra den spanske sangerindes Grammy-prisvindende album MOTOMAMI. Her fremhæves det hvad CUPRA-brandet står for, fra A-Z. 

C for CUPRA - F for Formentor – R for ROSALÍA. 
Musikken ligger CUPRAs hjerte meget nært, da CUPRAs fødeby Barcelona er et sprudlende centrum for kreativitet, musik og kultur; og lige netop Barcelona har været til stor inspiration for både skabelsen af CUPRA og ROSALÍAs musik:

“Ligesom CUPRA blev ROSALÍA født i Barcelona, faktisk kun fire kilometer væk fra vores hovedkvarter. På samme måde deler både CUPRA og kunstneren en international tankegang og tilgang til verden, og de fungerer begge som kulturelle symboler for nye generationer, der dyrker de ukonventionelle aspekter af livet" siger CUPRAs COO, Sven Schuwirth.