18. juli 2011 - Lexus

Lexus topper kundetilfredshed
For 11. år har Lexus mest tilfredse kunder

Lexus har de mest tilfredse kunder
Lexus 

Det japanske luksusbilmærke Lexus placerer sig for 11. år i træk helt i top som det bilmærke, der har de mest tilfredse kunder ifølge det engelske analyseinstitut J.D. Power.
 
Høj kundetilfreds 11 år i træk
Bilmærket Lexus er indbegrebet af høj kvalitet og gennemført luksus. Men også glade og tilfredse kunder kendetegner det japanske bilmærke. Det viser en ny stor undersøgelse fra det anerkendte engelske analyseinstitut J.D. Power. Her topper Lexus foran alle andre bilmærker, og luksusbilmærket udmærker sig dermed som det bilmærke, der har de mest tilfredse kunder i England – endda for imponerende 11. år i træk.

LEXUS IS giver tilfredse bilejere
De ubetinget mest tilfredse bilejere kører i Lexus IS, der er en elegant sedan med et sportsligt udtryk, og som i Danmark kan erhvervsleases med et beskatningsgrund-lag fra kun 353.655 kr.

Det er tredje gang, at IS-modellen har de mest tilfredse ejere.

Lexus RX på 3. pladsen
På tredjepladsen blandt alle bilmodeller ligger den store luksuriøse SUV hybridbil Lexus RX 450h, der i Danmark kan erhvervsleases med et beskatningsgrundlag fra 717.459 kr. “Lexus’ præstation er bemærkelsesværdig.

Den absolutte topplacering 11 år i træk i den største engelske tilfredshedsundersøgelse viser bilmærkets evne til at bygge fantastiske biler og samtidig have et utrætteligt fokus på at yde den bedste service,” siger redaktør Jim Holder fra det engelske bilmagasin, der får udført undersøgelsen.

Undersøgelsen er baseret på besvarelser fra knap 17.000 bilejere, hvis bil gennemsnitligt er to år gammel.