18. juli 2001 - Ford
|
|
|
Underdirektør Martin Leach fra Fords europæiske produktudvikling vil ikke afsløre for meget om de kommende mindre biler.
|
Af Jeppe Lykke Hansen Ford Europa er godt i gang med udførelsen af sin transformationsstrategi, der drejer sig om lanceringen af en helt ny serie af små biler med Ford Fiesta i spidsen.
45 nye produkter Da Ford Europa lancerede transformationsstrategien i marts 2000, lovede de 45 nye produkter over en periode på fem år.
Som en del af dette løfte præsenterer Ford fire helt nye modeller i småbilsstørrelsen over en 18 måneders periode, som starter med den nye Ford Fiesta ved dette års Frankfurt Motorshow.
Kortene ind til til kroppen Ford vil ikke give konkrete oplysninger om den nye Fiestas egenskaber og specifikationer før udstillingen i Frankfurt. De vil dog gerne oplyse, at den nye Fiesta får et "moderne" design og "stærke egenskaber".
Ford anser deres nye Fiesta som en vigtig milepæl for firmaet og et meget vigtigt element i Fords strategi om at skabe et sundt forretningsfundament på langt sigt.
|
|